הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2012 2:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור נגר עם תוכן  נשבר לי חלק - צריך עזרה בשם ומאיפה להזמין
נושא: נשבר לי חלק - צריך עזרה בשם ומאיפה להזמין תאריך: 11/16/2012 2:06:00 PM
מחבר/ת: מאור נגר

שלום נשברה לי ההברגה בציר המרכזי, אני מצרף תמונה,
אני רוכב על Mongoose teocali comp 2007


חזרה לפורום