טקסט הודעת פורום
11/16/2012 2:06:00 PM
מאור נגר
נשבר לי חלק - צריך עזרה בשם ומאיפה להזמין
נושא:
נשבר לי חלק - צריך עזרה בשם ומאיפה להזמין
תאריך:
11/16/2012 2:06:00 PM
מחבר/ת:
מאור נגר
שלום נשברה לי ההברגה בציר המרכזי, אני מצרף תמונה,
אני רוכב על Mongoose teocali comp 2007
חזרה לפורום