הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2012 1:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי נטל עם תוכן  חוות דעת על מזלג מניטו
נושא: חוות דעת על מזלג מניטו תאריך: 11/18/2012 1:16:00 PM
מחבר/ת: שי נטל

אחרי שחיפשתי מזלג משומש חליפי ולא הצלחתי למצוא משהו מתאים (סטירר ארוך), ואחרי שאפילו ניסיתי מזלג של חבר עם סטירר קצת יותר קצר מהרצוי, אין מנוס והחלטתי לקנות חדש. מבדיקה קצרה הציעו לי מניטו דרייק חדש שמתאים לכל הדרישות (100 מ"מ, ציר 9, סטירר לא חתוך עדיין) במחיר של 1000 ש"ח לפני הנחה. כמה שאלות:
1. איך המזלג? והאם הוא יתאים לרכיבה בעיקר על שבילים לבנים וקצת מעבר לפעמים?
2. איך הוא מבחינת אמינות ותחזוקה והאם יש מי שיודע לטפל בו?
3. האם יש אופוזיציה באותו סדר גודל של מחיר?
תודה מראש שי.


חזרה לפורום