הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2012 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי עם תוכן  גומיה בבולם rockshox bar | מה זה?
נושא: גומיה בבולם rockshox bar | מה זה? תאריך: 11/19/2012 10:08:00 PM
מחבר/ת: עדי

היי,
אחרי רכיבה ראשונה בסינגל הרצל, גיליתי את הגומיה הזו על הבוכנה בבולם.
פעם ראשונה שאני נתקל בה, ואני תוהה מה תפקידה, מאיפה הגיעה תפאום, והאם המצב תקין.
יכולים לעזור?


חזרה לפורום