הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2012 11:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ עם תוכן  גריפים
נושא: גריפים תאריך: 11/20/2012 11:55:00 AM
מחבר/ת: nativ

אני מעונין להחליף את הגריפים שברשותי ( המקוריים) , אני רוכב בעיקר שבילים ולפעמים סנגלים.
ניסיתי גריפים ארגונמים והיתה לי חסרה התחושה של האחיזה הטובה שיש עם גריפים עגולים בסנגלים...

אני מתלבט בין שני אלו:

http://www.nashbar.com/webapp/wcs/stores/servlet/SearchDisplay?searchTerm=ergon+ga1&catalogId=10052&cn1=&langId=-1&gast=ergon+ga1&storeId=10053&URL=CatalogSearchResultView&ddkey=http:PBSearchTermAssociationsCmd

מישהו מכיר ?

באתר של ארגון יש רק את ה-EVO ...


חזרה לפורום