טקסט הודעת פורום
11/20/2012 11:31:00 PM
עמי
בולם אחורי rockshox
נושא:
בולם אחורי rockshox
תאריך:
11/20/2012 11:31:00 PM
מחבר/ת:
עמי
שלום,
האם יש בעיה להתקין את הבולם האחורי כשהבוכנה (החלק העבה) נמצא למטה.
תודה
חזרה לפורום