הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2012 11:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמי עם תוכן  בולם אחורי rockshox
נושא: בולם אחורי rockshox תאריך: 11/20/2012 11:31:00 PM
מחבר/ת: עמי

שלום,
האם יש בעיה להתקין את הבולם האחורי כשהבוכנה (החלק העבה) נמצא למטה.
תודה



חזרה לפורום