הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2012 10:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון שרוני עם תוכן  פוקס DHX 4.0
נושא: פוקס DHX 4.0 תאריך: 11/23/2012 10:56:00 AM
מחבר/ת: רון שרוני

שלום אסף,
האם מישהו הגיב לשאלתך?
באיזה נוזל בולמים מומלץ להשתמש?

אני גם מעוניין לעשות טיפול עצמאי לבולם הנ"ל.

רון.


חזרה לפורום