טקסט הודעת פורום
11/23/2012 10:56:00 AM
רון שרוני
פוקס DHX 4.0
נושא:
פוקס DHX 4.0
תאריך:
11/23/2012 10:56:00 AM
מחבר/ת:
רון שרוני
שלום אסף,
האם מישהו הגיב לשאלתך?
באיזה נוזל בולמים מומלץ להשתמש?
אני גם מעוניין לעשות טיפול עצמאי לבולם הנ"ל.
רון.
חזרה לפורום