נושא: רכיבה עם אייפון תאריך: 11/23/2012 6:08:00 PM
מחבר/ת: jenny
שלום רב, הייתי שמחה לשמוע את דעתכם על רכיבה עם אייפון במקום מכשיר ייעודי של גרמין ע"מ לנטר מהירות מרחק דופק וכו´ יש מיליון אפליקציות לאייפון, האם מישהו התנסה בהם ויכול להמליץ מישהו מכיר את המוצרים של Wahoo Fitness? תודה לכל העונים
|