הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2012 6:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  jenny עם תוכן  רכיבה עם אייפון
נושא: רכיבה עם אייפון תאריך: 11/23/2012 6:08:00 PM
מחבר/ת: jenny

שלום רב,
הייתי שמחה לשמוע את דעתכם על רכיבה עם אייפון במקום מכשיר ייעודי של גרמין ע"מ לנטר מהירות מרחק דופק וכו´
יש מיליון אפליקציות לאייפון, האם מישהו התנסה בהם ויכול להמליץ
מישהו מכיר את המוצרים של Wahoo Fitness?
תודה לכל העונים


חזרה לפורום