נושא: עזרה.. תאריך: 11/25/2012 10:51:00 AM
מחבר/ת: נאור מלכה
המון המון זמן לא ההיתי באתר הזה ובפורום במיוחד בגלל השרות הצבאי הפסקתי לרכב במשך שלוש שנים והיום אני חוזר לרכב מה שאומר ששכחתי כמה דברים.. אני חייב עזרה לגבי ניפוח בולם ומשקלים אני שוקל 90 קילו ורוצה לדעת כמה לנפח את הבולם הקידמי והאחורי לפי המשקל תודה על העזרה=]
|