הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/25/2012 12:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה  תאריך: 11/25/2012 12:55:00 PM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

היי
ניפוח מתבצע לפי שוג בולם , אופניים , מתלה וסגנון רכיבה .
הכי טוב לבצע ניפוח על פי SAG לפי סגנון רכיבה .
קק מנפחים 15-20% שקיעה
אל מאונטיין 20-30%

בהצלחה !


חזרה לפורום