טקסט הודעת פורום
| 11/25/2012 12:55:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 11/25/2012 12:55:00 PM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
היי ניפוח מתבצע לפי שוג בולם , אופניים , מתלה וסגנון רכיבה . הכי טוב לבצע ניפוח על פי SAG לפי סגנון רכיבה . קק מנפחים 15-20% שקיעה אל מאונטיין 20-30%
בהצלחה !
|
חזרה לפורום |
|
|