טקסט הודעת פורום
| 11/25/2012 2:04:00 PM |
|
נושא: כבלים תאריך: 11/25/2012 2:04:00 PM
מחבר/ת: יאיר טובי
ישנן כמה אפשריות מאחשר שאילו אופנים חדשות והכבלים חדשים בתקופה הראשונה הכבלים נמתחים טיפה ואחרי כמה מאות קלומטים של דיווש צריך לחזור לחנות (או לבד) ולכוון מחדש את ההילוכים.
|
חזרה לפורום |
|
|