הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2012 10:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכל עם תוכן  פרטנר\ית לרכיבה בהתחלה בפארק (מאזור ר"ג) בהמשך שטח
נושא: פרטנר\ית לרכיבה בהתחלה בפארק (מאזור ר"ג) בהמשך שטח תאריך: 11/26/2012 10:38:00 PM
מחבר/ת: מיכל

היי,
אשמח לפרטנר\ית לרכיבה של כ2-3 בשבוע בשעות הערב בפארק הירקון
קצת לא נעים לרכב בחושך לבד... אם יש כאן עוד מישהי\מישהו שמרגישים ככה אשמח לשמוע מכם. ;)


חזרה לפורום