טקסט הודעת פורום
| 11/26/2012 10:38:00 PM |
|
נושא: פרטנר\ית לרכיבה בהתחלה בפארק (מאזור ר"ג) בהמשך שטח תאריך: 11/26/2012 10:38:00 PM
מחבר/ת: מיכל
היי, אשמח לפרטנר\ית לרכיבה של כ2-3 בשבוע בשעות הערב בפארק הירקון קצת לא נעים לרכב בחושך לבד... אם יש כאן עוד מישהי\מישהו שמרגישים ככה אשמח לשמוע מכם. ;)
|
חזרה לפורום |
|
|