הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2012 11:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  רכיבה עם אייפון
נושא: רכיבה עם אייפון תאריך: 11/29/2012 11:36:00 AM
מחבר/ת: or yochanan

אני רוכב כמה זמן רב עם CycleMeter. בתור תוכנה לאיסוף והצגת נתונים, היא נהדרת. בתור ג´יפיאס נטו אני פחות ממליץ (לטובת ניווט).

בנוסף אני ממליץ לך לרכוש את הקייס של Biologic. יש חנות אינטרנטית בארץ שמוכרת ב100 ש"ח, שווה כל אגורה.


חזרה לפורום