נושא: רכיבה עם אייפון תאריך: 11/29/2012 11:36:00 AM
מחבר/ת: or yochanan
אני רוכב כמה זמן רב עם CycleMeter. בתור תוכנה לאיסוף והצגת נתונים, היא נהדרת. בתור ג´יפיאס נטו אני פחות ממליץ (לטובת ניווט).
בנוסף אני ממליץ לך לרכוש את הקייס של Biologic. יש חנות אינטרנטית בארץ שמוכרת ב100 ש"ח, שווה כל אגורה.
|