נושא: הצעה למי שמחפש להשתדרג / להכנס לתחום תאריך: 11/29/2012 11:46:00 AM
מחבר/ת: or yochanan
לאחר התקפת שדרוגיטיס אני מוכר את הScott Aspect 10 המדהימות שלי, אחרי 6 חודשים ו350 ק"מ בלבד. מדובר באופניים במצד חדש לחלוטין, שראו רק מדרכות ושבילים (רכבתי איתן בעיקר בעליות חיפה בשביל הספורט), יפייפיות ומצויידות למשעי (xt, טיובלס, רוקשוקס עם נעילה מהכידון ועוד). בדקתי טוב באינטרנט ולא הצלחתי למצוא שום דבר עם יחס מחיר/תמורה כמוהן. אני מבקש קצת יותר מחצי מהמחירון, על אופניים באותו מצב כמו שהיו כשעזבו את החנות, פלוס שדרוגים מהמפרט המקורי... אם מישהו מעוניין לפנק את עצמו שייצור קשר :)
אור
|