נושא: עלול להיות מסוכן תאריך: 11/29/2012 4:30:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
צריך לודא שבשום שלב של המהלך אין מגע בין הבולם לשלדה - כל מגע כזה משמעותו נזק לבולם ו/או לשלדה (סביר להניח שקודם כל לבולם שהוא עדין יותר למגע).
הדרך הטובה ביותר היא לרוקן את האויר, ובעדינות וזהירות ועם הרבה תשומת לב לכווץ את הבולם עד סופו (ללא עומס!) ולפתוח אותו למלוא מהלכו. אם יש ספק - אז אין ספק!!
מבחינת הבולם עצמו אין שום בעיה להציבו בכל זוית שתרצה.
בהצלחה
|