טקסט הודעת פורום
| 11/29/2012 10:30:00 PM |
|
נושא: בנוסף למה שכתב איתן תאריך: 11/29/2012 10:30:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
שים לב שונטיל ניפוח האויר בבולם לא מוסתר או לא ניתן לגישה ע"מ למלא או לרוקן אויר. יכול להיות מעצבן לגלות את זה אחרי שהופכים ופתאום אי אפשר לחבר משאבה.
|
חזרה לפורום |
|
|