הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2012 7:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  האם בן שמן רכיב בימים אלו ?
נושא: האם בן שמן רכיב בימים אלו ? תאריך: 11/30/2012 7:19:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

שלום רב
האם לדעתכם בן שמן רכיב לאחר הגשמים ? אנו מתלבטים לצאת היום/מחר לשם או לחורשים (אתר הבית שלנו)
לדעתי חורשים בימים אלו יותר רכיב כיוון רוב הסנגלים אם בשיפויים ורכסים ומים לא נשארים בהם, כאשר בן שמן אולי כבר בוצי ?
מה דעתכם ?


חזרה לפורום