נושא: האם בן שמן רכיב בימים אלו ? תאריך: 11/30/2012 7:19:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
שלום רב האם לדעתכם בן שמן רכיב לאחר הגשמים ? אנו מתלבטים לצאת היום/מחר לשם או לחורשים (אתר הבית שלנו) לדעתי חורשים בימים אלו יותר רכיב כיוון רוב הסנגלים אם בשיפויים ורכסים ומים לא נשארים בהם, כאשר בן שמן אולי כבר בוצי ? מה דעתכם ?
|