הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2012 5:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור שרייבר עם תוכן  לדעתי כן
נושא: לדעתי כן תאריך: 11/30/2012 5:07:00 PM
מחבר/ת: מאור שרייבר

גשם היה ביום שני חמישה ימים זה מספיק זמן להתיבש סע לשם אתה תהנה.


חזרה לפורום