טקסט הודעת פורום
11/30/2012 5:07:00 PM
מאור שרייבר
לדעתי כן
נושא:
לדעתי כן
תאריך:
11/30/2012 5:07:00 PM
מחבר/ת:
מאור שרייבר
גשם היה ביום שני חמישה ימים זה מספיק זמן להתיבש סע לשם אתה תהנה.
חזרה לפורום