טקסט הודעת פורום
| 11/30/2012 9:28:00 PM |
|
נושא: מה לעשות לאחר החלפת בלמים? תאריך: 11/30/2012 9:28:00 PM
מחבר/ת: ליניר זמיר
שלום! החלפתי את הבלמים שברשותי לבלמי SLX, רציתי לדעת האם יש משהו שצריך לעשות לאחר הקניה? או שפשוט אפשר להתחיל להשתמש לאורך זמן?
תודה רבה!
|
חזרה לפורום |
|
|