הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/30/2012 9:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליניר זמיר עם תוכן  מה לעשות לאחר החלפת בלמים?
נושא: מה לעשות לאחר החלפת בלמים? תאריך: 11/30/2012 9:28:00 PM
מחבר/ת: ליניר זמיר

שלום!
החלפתי את הבלמים שברשותי לבלמי SLX, רציתי לדעת האם יש משהו שצריך לעשות לאחר הקניה? או שפשוט אפשר להתחיל להשתמש לאורך זמן?

תודה רבה!


חזרה לפורום