הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2012 4:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים  תאריך: 12/1/2012 4:47:00 PM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

אני רוכב עם ארדנט טיובלסס מאחור שהוא ממש טוב לפי דעתי . גם onza טוב מאוד .


חזרה לפורום