טקסט הודעת פורום
12/1/2012 4:47:00 PM
vladi007 קוזמינסקי
צמיגים
נושא:
צמיגים
תאריך:
12/1/2012 4:47:00 PM
מחבר/ת:
vladi007 קוזמינסקי
אני רוכב עם ארדנט טיובלסס מאחור שהוא ממש טוב לפי דעתי . גם onza טוב מאוד .
חזרה לפורום