הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2012 10:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ים אילון עם תוכן  אין לי עוד 0 להוסיף למחיר...
נושא: אין לי עוד 0 להוסיף למחיר... תאריך: 12/2/2012 10:32:00 PM
מחבר/ת: ים אילון

אז אצטרך למצוא משהוא מספק באיזור הזה...
מה עם Mongoose teocali comp במצב חדש או K2 FACTORY 5.0 NEW 2012
או IronHorse 3.2 warrior כולם באיזור ה2500? ואני די קל (60 ק"ג)
אני מצטער על הטרחה, פשוט ממש קשה להכנס לעניינים בלי להבין יותר מדי

תודה על העזרה


חזרה לפורום