הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2012 1:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  IronHorse ו- K2
נושא: IronHorse ו- K2 תאריך: 12/3/2012 1:31:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

לדעתי אל תתקרב לשני שזוגות הנ"ל. איירון הורס זה חברה שנסגרה לפני שנים וגם אז חוץ מכמה זוגות עם מתלה טוב לא היה להם שום דבר שבאמת שווה והדגם שאתה הצעת פה הוא מאלה בלי המתלה הטוב...
ו K2 זאת חברת מדבקה היום, פעם היו חברה קטנה וגם לא היו הלהיט הכי גדול. לדעתי אופניים שלא ממש שווים את המחיר שלהם.

בקשר למונגוס זה כבר סיפור אחר. חברה טובה אם יבואן בארץ (אפילו שלדעתי היבואן לא משהו אבל יש אחד) והדגם שהצעת הוא, לפי מה ששמעתי, דגם טוב. אבל שים לב למתלה של מונגוס יש מחלה כרונית שהברגים אוהבים להשתחרר ויכול להיות שאם לא שמו לב וטיפלו בזה יש חופשים במתלה שאי אפר לטפל בהם חוץ מלהחליף שלדה. אם אתה רוצה ללכת עליהם תקח אותם לחנות שיבדקו את המתלה ומה מצב הצירים בתוך המתלה.


חזרה לפורום