טקסט הודעת פורום
12/3/2012 4:41:00 PM
zvi neeman
SRAM XX1
נושא:
SRAM XX1
תאריך:
12/3/2012 4:41:00 PM
מחבר/ת:
zvi neeman
מישהוא ניסה? כמה עולה קיט (כולל קראנק והכל)?
חזרה לפורום