הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2012 4:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  zvi neeman עם תוכן  SRAM XX1
נושא: SRAM XX1 תאריך: 12/3/2012 4:41:00 PM
מחבר/ת: zvi neeman

מישהוא ניסה? כמה עולה קיט (כולל קראנק והכל)?


חזרה לפורום