טקסט הודעת פורום
| 12/3/2012 6:27:00 PM |
|
נושא: אם אני לא טועה תאריך: 12/3/2012 6:27:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אין עדיין אף אחד בארץ עם ה-XX1 על האופניים.
אם אני לא טועה גם כאן קיט עולה 7,100 ש"ח שזה אומר קראנק, קסטה, שיפטר, מעביר אחורי ושרשרת.
אגב אחת המערכות היפות. גימור מדהים
|
חזרה לפורום |
|
|