הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2012 6:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אם אני לא טועה
נושא: אם אני לא טועה תאריך: 12/3/2012 6:27:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אין עדיין אף אחד בארץ עם ה-XX1 על האופניים.

אם אני לא טועה גם כאן קיט עולה 7,100 ש"ח שזה אומר קראנק, קסטה, שיפטר, מעביר אחורי ושרשרת.

אגב אחת המערכות היפות. גימור מדהים


חזרה לפורום