טקסט הודעת פורום
| 12/3/2012 8:04:00 PM |
|
נושא: בלם v או בלם דיסק תאריך: 12/3/2012 8:04:00 PM
מחבר/ת: חזי
יש לי דילמה מה עדיף לנסיעה בעיר בלם דיסק או v הבנתי שהבלם דיסק יותר טוב מבחינת בלימה אבל יותר כבד על האופניים ודורש יותר טיפול. ובקניית האופניים אופניים עם בלם דיסק יותר יקרות. אנא עזרו לי בבקשה
|
חזרה לפורום |
|
|