הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2012 8:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חזי עם תוכן  בלם v או בלם דיסק
נושא: בלם v או בלם דיסק תאריך: 12/3/2012 8:04:00 PM
מחבר/ת: חזי

יש לי דילמה מה עדיף לנסיעה בעיר
בלם דיסק או v הבנתי שהבלם דיסק יותר טוב מבחינת בלימה
אבל יותר כבד על האופניים ודורש יותר טיפול.
ובקניית האופניים אופניים עם בלם דיסק יותר יקרות.
אנא עזרו לי בבקשה


חזרה לפורום