טקסט הודעת פורום
12/3/2012 11:32:00 PM
אילן עצמון
הילוכים
נושא:
הילוכים
תאריך:
12/3/2012 11:32:00 PM
מחבר/ת:
אילן עצמון
אני מעוניין באופני כניסה לשטח, לא אקסטרים.
איזה רמת הילוכים מינימלית מומלצת של שימנו?
כמה הילוכים מומלץ?
חזרה לפורום