נושא: בעייה עם הבלמים .... תאריך: 12/4/2012 1:32:00 PM
מחבר/ת: אושרי אמרי
קניתי אופניים של מרידה לפני חודשים והספקתי לנסוע איתם די הרבה.... והבעייה שלי היא עם הבלם דיסק האחורי זה שבכל פעם שאני משתמש בו בשביל להאט הוא עושה רעש חזק (לא נשמע תקין) ובנוסף יש רעש של ברזל רוטט ממנו ..אם משהו מבין ויודע מה אפשר לעשות בשביל לסדר אשמח לתשובה בנוסף יש לי בעיה עם הבלם דיסק הקדמי משום מה הדיסק נוגע בבלם עצמו (כאילו הוא עקום למרות שהוא לא) תודה מראש
|