הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2012 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן עוזיאלי עם תוכן  באופניים הקודמים שלי היו
נושא: באופניים הקודמים שלי היו תאריך: 12/4/2012 3:09:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי

מעבירי אליויו מקדימה ומאחור. הם עבדו מצויין.
אם אתה רוצה ללכת על בטוח קח ד´אור, לא משנה באיזו רמה (בסיסית, SLX, XT). ההבדל יותר במשקל ולא באמינות או בנוחות.
בהצלחה
ערן


חזרה לפורום