טקסט הודעת פורום
| 12/4/2012 3:09:00 PM |
|
נושא: באופניים הקודמים שלי היו תאריך: 12/4/2012 3:09:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
מעבירי אליויו מקדימה ומאחור. הם עבדו מצויין. אם אתה רוצה ללכת על בטוח קח ד´אור, לא משנה באיזו רמה (בסיסית, SLX, XT). ההבדל יותר במשקל ולא באמינות או בנוחות. בהצלחה ערן
|
חזרה לפורום |
|
|