נושא: מה הדילמה? תאריך: 12/4/2012 3:16:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
עניין המשקל נראה לי לא כ"כ רלוונטי, בסה"כ מדובר בנסיעה בעיר, לא תחרויות אולימפיות. דווקא מעצורי V דורשים יותר תחזוקה - מתיחת הכבל, החלפה תכופה יותר של הרפידות. אבל כל אלה בקטנה. מה שבעיני החשוב ביותר - מעצורי דיסק עוצרים היטב ברטוב (=בגשם) ומעצורי V לא. אז אם אתה רוכב בחורף...
ערן
|