הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2012 3:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן עוזיאלי עם תוכן  מה הדילמה?
נושא: מה הדילמה? תאריך: 12/4/2012 3:16:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי

עניין המשקל נראה לי לא כ"כ רלוונטי, בסה"כ מדובר בנסיעה בעיר, לא תחרויות אולימפיות.
דווקא מעצורי V דורשים יותר תחזוקה - מתיחת הכבל, החלפה תכופה יותר של הרפידות.
אבל כל אלה בקטנה. מה שבעיני החשוב ביותר - מעצורי דיסק עוצרים היטב ברטוב (=בגשם) ומעצורי V לא. אז אם אתה רוכב בחורף...

ערן


חזרה לפורום