הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2012 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיליק צור עם תוכן  דווקא לא נכון
נושא: דווקא לא נכון תאריך: 12/4/2012 9:32:00 PM
מחבר/ת: חיליק צור

האמת היא שבלמי V עוצרים חזק יותר. יש יחס ישיר בין המרחק של מנגנון הבלימה למרכז הגלגל וכאן יש יתרון משמעותי לבלמי V.
יש אגב להשוות תפוחים לתפוחים, כלומר בלמים הידראולים להידראולים ומכאניים למכאניים.
ברקס V מכאני חזק מדיסק מכאני ואותו הדבר בהידראולים.
בכל מקרה, החסרון של ברקס V הוא שאם הג´אנט מתעקם אתה מאבד את האיזון בבלימה, בבלם דיסק גם אם הג´אנט מתעקם הדיסק נשאר ישר והבלימה תקינה.
מקווה שעזרתי


חזרה לפורום