נושא: בעיית ברקסים תאריך: 12/4/2012 10:31:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
לדעתי אם זאת הפעם הראשונה שלך ואתה לא יודע מה זה בדיוק, תלך לחנות שמממנה קנית ותבקש מהם לבדוק ולסדר את זה.
זה יכול להיות הרבה מאד דברים שהדבר הראשון שאני חושב עליו זה שהרפידות גמורות וצריך להחליף אותן. (כמו שאמרת, נסעת הרבה...) יכול להיות שזה גם הקפיץ של הרפידות שזז מהמקום שלו ונוגע ברוטור.
יכול להיות עוד מלא דברים אבל זה נקודת פתיחה טובה. תסתכל על הרפידות ותראה מה מצבן.
|