נושא: מבולבל מכל בגדי החורף לאופניים – אנא עזרתכם תאריך: 12/8/2012 2:14:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK
קודם אני לא יודע איזה תקציב אני צריך להשקיע בשביל לקבל ביגוד הולם
אני מדבר על ביגוד שגם ב5-10 מעלות לא ירגישו את הקור בחוץ. אז מה הסיפור השכבה הראשונה השניה וכו´? הבנתי שהשכבה הראשונה צריכה להיות צמודה ולנדף זיעה. אז כזאת חולצה אני צריך כשכבה ראשונה? http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=53_130&products_id=4181
מה אני ישים בשכבה שניה? סוודר עם ריצ´רץ יספיק? או במידת הצורך מעיל נגד רוח וגשם.
מה עם השרוולי ידיים / רגליים – באמת עושים את העבודה? האם כדאי לקנות מכנס קצר כזה : http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=2231
ולקנות שרוול לרגליים כמו אלה למשל: http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=6095&cPath=53_222 ? ואז מה בידיוק לשים על המכנס הזה? כי זה לא מספיק.
אנא עזרתכם בדוגמאות ולינקים.
|