הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/8/2012 2:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק ARIK עם תוכן  מבולבל מכל בגדי החורף לאופניים – אנא עזרתכם
נושא: מבולבל מכל בגדי החורף לאופניים – אנא עזרתכם  תאריך: 12/8/2012 2:14:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK

קודם אני לא יודע איזה תקציב אני צריך להשקיע בשביל לקבל ביגוד הולם

אני מדבר על ביגוד שגם ב5-10 מעלות לא ירגישו את הקור בחוץ.
אז מה הסיפור השכבה הראשונה השניה וכו´?
הבנתי שהשכבה הראשונה צריכה להיות צמודה ולנדף זיעה.
אז כזאת חולצה אני צריך כשכבה ראשונה?
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=53_130&products_id=4181

מה אני ישים בשכבה שניה? סוודר עם ריצ´רץ יספיק? או במידת הצורך מעיל נגד רוח וגשם.

מה עם השרוולי ידיים / רגליים – באמת עושים את העבודה?
האם כדאי לקנות מכנס קצר כזה :
http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=2231

ולקנות שרוול לרגליים כמו אלה למשל:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=6095&cPath=53_222 ?
ואז מה בידיוק לשים על המכנס הזה? כי זה לא מספיק.

אנא עזרתכם בדוגמאות ולינקים.



חזרה לפורום