נושא: לפחות 3 שכבות ל 5 מעלות תאריך: 12/8/2012 8:48:00 PM
מחבר/ת: Ram Aharoni
בתור אחד ש"סובל" בחורף מהקור הייתי ממליץ לך על החולצה טרמית ואז עליה לשים חולצת רכיבה ארוכה ומעל מעיל/זקט נגד רוח וגשם אך מנדף לגבי הרגליים לך על טייץ ארוך טרמי ניתן למצוא בחנויות כגון למטייל או ריקושט לא ממליץ על "מחמיי רגלים" לא הכי נוח וגם אל תשכח שחשוב לשמור על חום שרירי גב תחתון וישבן מעליו אתה יכול לשים טייץ קצר ואז מכנסי רכיבה (באי ביי יש גם ארוכים)במקביל לגרבי צבא שמתחתיהם יש גרבים דקות הבעיה לרוב בהפסקות של הרכיבה או לאחריה שאז מהקור הפרשי הטמפ´ גורמים לכיווץ שריר ו/או התקררות קשה ההשקעה מגיעה לעד 1000 ש"ח גג אך זה לכמה שנים של שימוש בהנחה שלא תשתנה במידות ושווה כול שקל "כשנתקעים בשטח בגשם ובקור כלבים"
|