נושא: לדעתי הקסטה שחוקה תאריך: 12/9/2012 12:16:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
כל הסימנים מצביעים על קסטה שחוקה. תחשוב על זה, לפי מה שאתה אומר הכל תקין וחדש חוץ מהקסטה...
קסטה בת שנה וחצי כמו שלך לא בהכרח תעבוד עם שרשרת חדשה בעיקר אם אתה רוכב הרבה או מפדל בקדנס נמוך וחזק שגורם לשחיקה מהירה יותר של השרשרת והקסטה. קסטה לא מחזיקה מעמד לעולם. אתה אמרת שאתה מחליף שרשרת כל חצי שנה, זאת אומרת שאף שרשרת לא הגיעה לרמת שחיקה שגורמת לה לקפוץ אבל כל שרשרת שחקה טיפה את הקסטה עד שהקסטה הגיעה למצב שבו היא נמצאת היום.
יותר מזה לרוב קשה לראות את השחיקה בקסטה אלא מרגישים את השחיקה רק כאשר הקסטה שחוקה מעבר לרמה שבה היא מצליחה להחזיק את השרשרת במקום.
לדעתי, תלך לחנות להחלפת קסטה וכיוון הילוכים ותצא משם שמח וטוב לב ועם הילוכים שעובדים כמו שצריך. :)
מקווה שעזרתי
|