הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2012 7:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Yossi M עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 12/9/2012 7:53:00 AM
מחבר/ת: Yossi M

באמת הכל מצביע על בעיה הקסטה, אבל נראה לי מוזר, ששלושה קסטות עובדות טוב עם 2 שרשראות, ושרשרת אחת - לא עובדת עם אף קסטה. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי, רק שזה מוזר (במיוחד שכל קסטה במצב שחיקה שונה לחלוטין. על אחת אני רוכה בערך 150 ק"מ בשבוע, ויש לי אותה יותר זמן, ועל השניה, גג 20-30 ק"מ בשבוע, והיא יותר חדשה).
בכל אופן, לבנתיים הכל פועל. את השרשרת אני אשמור לכשאני אצטרך להחליף קסטה.

תודה!



חזרה לפורום