הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2012 4:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גם ACERA מספיק לרכיבת הרים
נושא: גם ACERA מספיק לרכיבת הרים תאריך: 12/9/2012 4:58:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אופני הכניסה שלי היו מאובזרים במערכת אסרה, ועשו כל מה שהיה צריך (כולל נגיעות אקסטרים.
אליויו יותר איכותי (זה מה שיש לי היום על המפלצת) וככל שעולים ברמה מרגישים בשיפור האיכות, אבל המינימום, לדעתי - אסרה.
כשהם מכוונים היטב הם עובדים חלק ונשארים מכוונים לאורך זמן.

לגבי מספר ההילוכים - לא צריך יותר מ24 הילוכים. זה נותן את כל טווח יחסי ההעברה כמו מערכת 30 הילוכים - ההבדל הוא בהפרשים בין כל שני הילוכים, ולרוב הרוכבים אין צורך אמיתי במרווחים הקטנים יותר של המערכות מרובות ההילוכים.

בהצלחה




חזרה לפורום