הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2012 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ddddd עם תוכן  הפדאלים מסתובבים חופשי
נושא: הפדאלים מסתובבים חופשי תאריך: 12/10/2012 2:02:00 PM
מחבר/ת: ddddd

שלום יש לי בעיה כל פעם שאני מתחל לנסוע או מאט ,ואני מסובב את הפדאלים יותר מהר מהמהירות של הנסיעה באופניים,הפדאלים מתחילים להסתובב חופשי (כאילו נפלה השרשרת)
אני לא יודע מה לעשות אני חושב שזה קשור לבעיה במנגנון שבגלגל האחורי שנותן לגלגלים להסתובב בעוד שהפדאלים לא מסתובבים ...
עזרה מישהו
אם אתם לא מבינים את מה שהסברתי תגידו
(יש לי Specialized hardrock אם זה משנה)


חזרה לפורום