נושא: הפדאלים מסתובבים חופשי תאריך: 12/10/2012 2:02:00 PM
מחבר/ת: ddddd
שלום יש לי בעיה כל פעם שאני מתחל לנסוע או מאט ,ואני מסובב את הפדאלים יותר מהר מהמהירות של הנסיעה באופניים,הפדאלים מתחילים להסתובב חופשי (כאילו נפלה השרשרת) אני לא יודע מה לעשות אני חושב שזה קשור לבעיה במנגנון שבגלגל האחורי שנותן לגלגלים להסתובב בעוד שהפדאלים לא מסתובבים ... עזרה מישהו אם אתם לא מבינים את מה שהסברתי תגידו (יש לי Specialized hardrock אם זה משנה)
|