טקסט הודעת פורום
| 12/10/2012 3:14:00 PM |
|
נושא: נשמע כאילו תאריך: 12/10/2012 3:14:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
הלך לך הפריילוף (המנגנון הזה)
תלך לחנות שלך, ותראה אם אפשר להחליף אותו או שצריך להחליף נאבה. אם הגלגלים עדיין באחריות זה אפילו יכול להיות בחינם.
|
חזרה לפורום |
|
|