הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2012 4:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי רוזנפלד עם תוכן  קור באצבעות
נושא: קור באצבעות תאריך: 12/10/2012 4:36:00 PM
מחבר/ת: יוסי רוזנפלד

התחילה העונה שרכיבה בבוקר בקור זה סיוט ( שטח ). האצבעות קופאות לי ומפסיקות לתפקד .( סובל הרבה יותר מהממוצע ). אשמח להמלצות לכפפות שישמרו לי על חום סביר עד שהמזג מתחמם . היכן ניתן לרכוש ? יש לי כאלה שכתוב עליהם WIND OFF . אז מה ? תודה


חזרה לפורום