טקסט הודעת פורום
12/10/2012 9:40:00 PM
ddddd dddd
תודה =] :p
נושא:
תודה =] :p
תאריך:
12/10/2012 9:40:00 PM
מחבר/ת:
ddddd dddd
כמה נראה לך יעלה תיקון הפריילוף ? :confused:
ובמקרה אחר כמה תעלה נאבה אחורית חדשה?
חזרה לפורום