הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2012 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אני לא יכול להעריך אבל
נושא: אני לא יכול להעריך אבל תאריך: 12/10/2012 10:10:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

תלך לחנות הם יגידו לך בדיוק.

ואם זה נאבה חדשה זה גם בניה מחדש של הגלגל. אז תקח בחשבון. בנוסף עם זה הנאבה אז זה תלוי איזה רמה של נאבה אתה רוצה.


חזרה לפורום