טקסט הודעת פורום
| 12/10/2012 10:10:00 PM |
|
נושא: אני לא יכול להעריך אבל תאריך: 12/10/2012 10:10:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
תלך לחנות הם יגידו לך בדיוק.
ואם זה נאבה חדשה זה גם בניה מחדש של הגלגל. אז תקח בחשבון. בנוסף עם זה הנאבה אז זה תלוי איזה רמה של נאבה אתה רוצה.
|
חזרה לפורום |
|
|