נושא: חוות דעת על norco fluid dx תאריך: 12/10/2012 10:43:00 PM
מחבר/ת: victor
מעוניין לרכוש אופני ש"מ(שדרוג מז"ק). בחנתי את הדגם הנ"ל בחנות וסה"כ נראת כחבילה משתלמת בתמורה למחיר.
רוכב xc/לייט am.שוקל 90 ק"ג,גובה 185 ס"מ(שלדה L אמורה להיות מתאימה?).
האם יש למישהו חוות דעת על האופניים?
תודה מראש,המשך יום טוב.
|