נושא: C Clips תאריך: 12/11/2012 10:44:00 AM
מחבר/ת: עידו דמרי
שלום, הכבלים באופניים שלי עוברים בחלק התחתון של השילדה ומוחזרקים ב "Hose Clips" (or "U clips"), וכתוצאה מהעמסה פריקה של האופניים מהמתקן נשיאה ברכב הקליפסים כל הזמן עפים!! הם לא זולים.. בערך דולר לקליפס בודד... למישהוא יש פתרון לזה אולי? חוץ מאזיקונים...
|