נושא: עדכון מצב תאריך: 12/11/2012 12:02:00 PM
מחבר/ת: שחר וסרמן
שלום לכל חברי הפורום בסוף אוקטובר פרסמתי מודעה על אופני הלאפייר שלי שנגנבו אז יש לי עדכון. אחרי הפריצה הפצתי תמונות ופרטים בהרבה חנויות אופניים ברדיוס של 60 ק"מ מעפולה אתמול בצהריים התקשרו אלי מחנות אופן-אופן בעפולה ואמרו ששני נערים ניסו למכור לו את האופניים, הוא נתן לי את מספר הרכב ואף ניסה לעכב אותם מעט אך הם רצו לסגור עסקה מהר ולכן עזבו, הקשרתי מייד לחנות האופניים הקרובה ושם אמרו שהם לא רצו להתעסק אתם ושלחו אותם לרוזן ומינץ/ונטיל בעפולה. התקשרתי מייד לחנות ונטיל ושם אמרו לי שבדיוק הנערים נכנסו אליהם עם האופניים, הם אמרו לנערים שהם מעוניינים לרכוש את האופניים רק שייתנו להם לבצע בדיקת תקינות קודם וזה נתן לי את הזמן להתקשר למשטרה, פתחתי קריאה ב 100 ומייד התקשרתי למשטרת עפולה וביקשתי שישלחו ניידת, תוך 5 דקות הגיעה ניידת למקום בנוסף קראתי לכמה חברים שיגיעו גם וימנעו מהנערים לעזוב. המשטרה תפסה אותם על חם והם נלקחו לתחנת המשטרה, בינתיים הגעתי מהעבודה ומסרתי את פרטי האופניים, הקצין השווה לפרטי התלונה שהגשתי אחרי הפריצה, אישר מעל לכל ספק כי אלו הן האופניים שלי, ומסר לי אותם. אז סוף טוב כי האופניים חזרו אלי (מעכשיו האופניים ישנות איתי במיטה והאשה ישנה במחסן) אך לא סוף מצויין כי לגנבים לא עשו כלום והם חופשיים להמשיך לגנוב (מדובר במשפחה המוכרת למשטרה) ועדיין חסר לי ציוד המיגון (קסדת פול, גוגלס מגינים וצבי) המשטרה לא טרחה אפילו להוציא צו חיפוש לביית שלהם כדי לנסות לאתר את שאר הציוד ואפילו לא טרחה להשוות בין טביעת האצבע של הגנב לטביעה שסיפקתי להם בזמן פתיחת התלונה.
ובאותו הקשר אני רוצה לציין לטובה את רפי מחנות רוזן ומינץ/ונטיל ואת צוות העובדים שלו על העירנות התעוזה והאיכפתיות וכן גם את אבי מחנות אופן-אופן על תשומת הלב והאזרחות הטובה
ולסיום - ושבו בנים לגבולם ורוכבים לסינגליהם
|