הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2012 9:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  הגזמת טיפה
נושא: הגזמת טיפה תאריך: 12/14/2012 9:38:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

הוא צריך מידה 19 לארג´

אבל בעיקרון זה תלוי בנוחות רכיבה יותר מבנתונים היבשים.


חזרה לפורום