הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2012 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק ARIK עם תוכן  אוקי תודה לך, עכשיו
נושא: אוקי תודה לך, עכשיו  תאריך: 12/15/2012 2:27:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK

תודה רבה.
אוקי תראה, אז חשבתי כשכבה ראשונה אקנה את זה:

http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=4181

וכשכבה שנייה את זה :
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=53_130&products_id=1896

במידת הצורך אשים את המעיל שלי מעל שני השכבות.
על השרוולי רגליים/ידיים וויתרתי

מה לגבי מכנסיים? איזה בדיוק תוכל לכוון אותי עם לינק? לא EBAY משהו פה מהארץ.
ומעל אותו מכנס מנדף זיעה אפשר יהיה לשים מכנס ארוך של כותנה?



חזרה לפורום