נושא: לפי התיאור שלך הייתי ממליץ על כפפות של אופנוענים תאריך: 12/16/2012 7:20:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש בכל רמות החימום - יש לי זוג כפפות שרכבתי איתן (על אופנוע) בתוך ברד ולא היתה בעיה של חום.
רק זכור שבאופניים חום הגוף עולה עקב הפעילות הגופנית הנמרצת, וכדאי לקחת משהו פחות מחמם (נכון יותר, פחות מבודד) ממה שהיית אתה עצמך לוקח לאופנוע.
סביר להניח שתמצא בכל חנות שמוכרת ציוד לאופנועים.
בהצלחה
|