הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2012 7:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא הייתי ממליץ לאכול אירי
נושא: לא הייתי ממליץ לאכול אירי תאריך: 12/16/2012 7:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הוא עלול להתנגד בכוח...

וברצינות: כל נושא התזונה לפני, במהלך ואחרי רכיבה ובתקופת אימונים הוא עולם שלם בפני עצמו, ויש לנו פורום מיוחד לכך, שבו סביר להניח שתקבל תשובה מקצועית:
http://www.harim.co.il/forums/ForumTopic.asp?ID=783


בהצלחה


חזרה לפורום