טקסט הודעת פורום
| 12/17/2012 2:05:00 PM |
|
נושא: bliding תאריך: 12/17/2012 2:05:00 PM
מחבר/ת: יוחאי שקולניק
שלום, בפעם השנייה זה חודש שהאופניים שלי זקוקות לבלידינג מישהו יודע מדוע הבעיה חוזרת על עצמה ? המעצור חצי תקוע והגלגל הקדמי בקושי מסתובב....
|
חזרה לפורום |
|
|