הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2012 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  zvi neeman עם תוכן  אופני עמידה
נושא: אופני עמידה תאריך: 12/18/2012 4:24:00 PM
מחבר/ת: zvi neeman

הי, יש עכשיו פרסומים בווי נט על אופני עמידה - ריצה בשם אליפטיגו. העקרון נחמד אבל יקר בטירוף ומוגבל לכבישים.

חשבתי לקחת אופני הרים ולשפצר כל מיני רכיבים ככה שיותר יתאימו לרכיבה בשבילים לבנים, אבל רק בעמידה (כנראה צריך שלדה קטנה ממידתי ברכיבה סטנדרטית וכידון גבוה)

מישהוא עשה / חשב בכיוון?

רעיונות? מחשבות?


חזרה לפורום