הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2012 4:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  גלגלים
נושא: גלגלים תאריך: 12/19/2012 4:10:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כל מוכר בכל חנות ידע מהו הגלגל המומלץ/מתאים להארדרוק.
גלגל שכזה מתאים לכל אופניים 26" מדגמי הכניסה.
את הקסטה מעבירים לגלגל החדש.
ההמשך כתוב כמובן עבור גלגל אחורי בעלות 400-1000 ש"ח בערך. לא עבור אופניים ב-400 ש"ח אשר מפרקים מהם גלגל.....

הפרטים החשובים -
1. האם הגלגל מיועד ל-וי-ברייק (החישוק צריך להתאים לזה) או דיסק (נאבה צריכה להתאים לדיסק)
2. ציר 9 מ"מ (סטנדרטי מדגמי כניסה ועד דגמים יחסית אגרסיביים)
3. לשיקולך, שחרור מהיר.

פרטים לא רלוונטיים (והסיבות) - אבל לא יזיק ללמוד.
1. גודל הצמיג. לפעמים משתמשים בצמיגים צרים או רחבים במיוחד. מדובר ברכיבות אגרסיביות מאוד (לכיוון XC או DH בעיקר). גלגל זול (יחסית כמובן) יתאים לצמיג 2.1 (הנפוץ ביותר) פלוס-מינוס מידה או שתיים לכל היותר (וזה המון)
2. נאבה. למרות שניתן בעלות של כ-1000 לבנות גלגל עם נאבה בעלת מיסבים סגורים זו סבירות נמוכה, בטח שיהיה קשה למצוא גלגל שכזה.
3. מרווח בין האוזניים (היכן שציר הגלגל עובר). המרווח הינו 135 מ"מ לכמעט כל הדגמים (כולל הארדרוק). רק באופניים אגרסיביים במיוחד יש 150 מ"מ.
4. ישנם חישוקי טיובלס בהם החישוק עצמו אטום. לא מאמין שיכנסו בתקציב.

בהצלחה


חזרה לפורום